Een slimme telefooncentrale met CRM-koppeling gezocht? Door de beide tools met elkaar te verbinden kunt u veel makkelijker contact opnemen met bestaande klanten. En nemen zij contact met u op? Medewerkers krijgen direct alle relevante gegevens te zien, zodat u hen nog beter van dienst kunt zijn. En sneller bovendien, waardoor de lijn eerder vrij komt om de volgende bellende klant goed te kunnen helpen.

Het zijn slechts een paar voordelen van DeanOne Integrator. Dat biedt de mogelijkheid om uw telefooncentrale te koppelen met een CRM-pakket. Bovendien zijn er ook koppelingen met e-mailprogramma’s beschikbaar. Op die manier koppelt u de pakketten die u het meest gebruikt, om de belangrijkste gegevens onderling uit te wisselen. Dit maakt het uitermate eenvoudig om altijd de juiste gegevens op te roepen en de klant daarmee beter van dienst te zijn. Of om zelf contact op te nemen zonder dat u eerst op zoek moet naar het telefoonnummer en de gegevens. 

3 belangrijke voordelen

Benieuwd naar de belangrijke voordelen van DeanOne Integrator? We zetten er 3 voor u op een rij:

  • Bellen naar telefoonnummers vanuit de software
  • Automatische klantenkaarten met relevante gegevens
  • Logging van telefoonnummers in het CRM-pakket

1. Bellen naar telefoonnummers vanuit de software

DeanOne Integrator maakt het zo eenvoudig mogelijk om contact op te nemen met klanten. Dat kan gewoon vanuit de software, waardoor het niet nodig is om een nummer over te nemen. En belangrijker nog, medewerkers hoeven nummers niet meer uit hun hoofd over te typen op een telefoon. Dit scheelt tijd en voorkomt bovendien menselijke fouten. In plaats daarvan belt u altijd het juiste nummer, omdat u dit gewoon vanuit de software kunt aanklikken.

Bovendien verzamelt de software telefoonnummers vanuit verschillende bronnen. Natuurlijk kunt u gebruik maken van een contactenlijst, net als een complete belgeschiedenis. Dat maakt het makkelijk om een klant nog even terug te bellen of om op een later moment nog eens contact op te nemen. Bovendien kunt u telefoonnummers overnemen vanuit het klembord, om die direct vanuit de software te bellen. En staat het telefoonnummer op de website? DeanOne Integrator herkent het nummer, waardoor u met een druk op de knop het telefoongesprek kunt starten.

2. Automatische klantenkaarten met relevante gegevens

Zodra klanten met u contact opnemen wilt u graag weten wie het is, wat er speelt en welke gegevens u nog meer van de klant verzameld heeft. Soms is het lastig te verstaan met wie u spreekt of heeft u niet meteen de gegevens paraat. En groeit de organisatie? Dan neemt ook het risico toe dat een medewerker nog niet eerder met de klant sprak. De klant verwacht dat de gegevens bekend zijn en heeft er waarschijnlijk geen behoefte aan om alles nog een keer opnieuw uit te leggen.

Dankzij DeanOne Integrator is dat allemaal niet meer nodig. In plaats daarvan verschijnt er automatisch een klantenkaart, om aan te geven wie er belt. Daarin staan alle relevante en belangrijke gegevens, zodat zelfs een nieuwe medewerker die meteen bij de hand heeft. U kunt in één oogopslag zien om wie het gaat en wat er dient te gebeuren, waardoor u de klant meteen op de hoogte kunt brengen dat u er mee aan de slag gaat. 

3. Logging van telefoonnummers in het CRM-pakket

Andersom is het prettig om de contactmomenten met de klant op te nemen in het CRM-pakket. Dat maakt het stukken makkelijker om op een later moment nog eens terug te komen op wat er eerder is gesproken. En blijkt een oproep niet gelukt? Dan is het mogelijk om daar nog eens naar te verwijzen.

Met DeanOne Integrator houdt u eenvoudig de logging van telefoonnummers bij in het CRM-pakket. En sterker nog, dat gebeurt volledig automatisch. U heeft er zelf geen omkijken naar, terwijl u altijd makkelijk terug kunt zien wanneer u contact heeft gehad en wat er toen besproken is. Dat voorkomt onduidelijkheid, zodat u de klant daarmee een stuk beter van dienst kan zijn. 

Integratie met CRM- en e-mailprogramma’s

De software voor de slimme telefooncentrale biedt allerlei mogelijkheden tot koppelingen. Het is natuurlijk mogelijk om de centrale te koppelen aan een CRM-pakket, net als aan e-mailprogramma’s. Werkt u bijvoorbeeld met Salesforce en met Outlook van Microsoft? Dankzij de beide koppelingen heeft u altijd alle gegevens bij de hand, om daar makkelijk naar terug te kunnen krijgen.

U heeft toegang tot de verschillende contactpersonen en tijdens een telefoongesprek is alle informatie overzichtelijk beschikbaar. Bovendien kunt u de gegevens handmatig raadplegen, bijvoorbeeld voordat u het telefoongesprek start. Dat voorkomt onnodig vragen naar de bekende weg, waardoor klanten hun verhaal nog maar één keer uit hoeven te leggen. 

Juiste licentie voor uw bedrijf

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf, om op een slimme manier te bellen en een koppeling te maken tussen de telefooncentrale en het CRM-pakket? Dat kan aan de hand van verschillende licenties, waarover we u bij Spete ICT Diensten natuurlijk goed kunnen adviseren. 

U heeft de keuze uit twee pakketten:

  • Dean Integrator Express
  • Dean Integrator CRM

Uiteraard lichten onze specialisten u de verschillen graag terug. U kunt de oplossingen gebruiken bij Compleet Dean One Pro en Dean Business Pro. Op die manier krijgt u de mogelijkheid tot koppelingen met e-mailprogramma’s zoals Outlook en CRM-pakketten zoals AFAS, ACT!, NetSuite, SalesForce en Sugar CRM. We leggen u graag uit over de verschillende mogelijkheden, om daar binnen uw bedrijf op een professionele manier gebruik van te maken. Het is de beste keuze om uw bellende klanten altijd op een klantvriendelijke en bovendien kundige manier van dienst te kunnen zijn. 

Wilt u gebruik maken van DeanOne Integrator in Nijmegen en omgeving of heeft u vragen over onze ICT diensten? Bel ons op telefoonnummer 024 – 844 01 00, stuur ons een e-mail naar info@spete.nl of gebruik ons online contactformulier. We horen graag van u.