Dankzij innovatieve werkplekbeheer software reist het kantoor altijd met u mee, waar u ook naartoe gaat. U kunt op kantoor soepel werken vanuit de cloud, net als onderweg in de trein of bijvoorbeeld bij de klant op locatie. Dat betekent dat u alle belangrijke bestanden en software tot uw beschikking heeft, alsof u op kantoor aanwezig bent.
We zijn uw specialist in Nijmegen en omgeving op het gebied van online werken. Onze klanten kunnen altijd en overal werken, zolang er een internetverbinding beschikbaar is. Ze zijn niet meer gebonden aan de fysieke locaties op kantoor, waardoor ze ook bij de klant en op andere plekken door het land gewoon verder kunnen werken. En sterker nog, dat kan zelfs vanuit heel Europa en natuurlijk ook in de rest van de wereld. Wij zorgen er vanuit de cloud met werkplekbeheer software voor dat de werkplek eenvoudig met u meereist.
En het belangrijkste? Inloggen via het speciale portal is voldoende, waarna u dezelfde omgeving kunt gebruiken die u kent van op kantoor. Op die manier leidt modern werkplekbeheer tot allerlei nieuwe mogelijkheden, om zo flexibel mogelijk te werken. Wij helpen u optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden in de cloud, met software die voor u werkt zonder dat u daar omkijken naar heeft.
Werkplekbeheer: geavanceerde software
We maken gebruik van geavanceerde werkplekbeheer software. Daarmee richten we de logistiek van werkplekken vakkundig in. We houden rekening met de belangrijke software waar u mee wilt werken en de documenten die u tot uw beschikking wilt hebben. Bovendien denken we bijvoorbeeld na over de synchronisatie van e-mail en agenda’s, zodat u altijd en overal verder kunt werken waar u op dat moment gebleven was.
Tip: wilt u samenwerken met collega’s, ook als u niet beiden op kantoor aanwezig bent? Dat kan met onze werkplekbeheer software. Wij zorgen ervoor dat u ook vanuit de cloud samen kunt werken.
Dankzij de geavanceerde software zijn er slimme koppelingen mogelijk, werkt u altijd met up-to-date bestanden en profiteert u optimaal van de mogelijkheden in de cloud. Aan de andere kant hoeft u daar zo min mogelijk van te merken, waarmee we het voor u graag eenvoudig houden. Wij zorgen ervoor dat de techniek vlekkeloos werkt, zodat u daar gebruik van kunt maken. Het is de makkelijkste manier om het fysieke kantoor als vaste werkplek los te laten, zonder dat u gebruik hoeft te maken van allerlei ingewikkelde systemen.
Altijd en overal werken met belangrijkste software en bestanden
Benieuwd hoe we aan de slag gaan voor klanten zoals u? We leren uw organisatie graag beter kennen. We krijgen op die manier een beter beeld van de werkplekken die u binnen het bedrijf heeft. Met welke software werken de verschillende specialisten en wat is data die in ieder geval beschikbaar moet zijn? We kijken naar e-mail en agenda’s, net als naar de manier waarop collega’s daar samen of zelfstandig gebruik van maken.
Op die manier brengen we in beeld hoe de werkplek op kantoor eruit ziet en wat er allemaal beschikbaar is. Wij zorgen er vervolgens voor dat u precies dezelfde werkplek vanuit de cloud kunt gebruiken, gewoon zoals u dat gewend bent. Er verandert zo min mogelijk, waardoor het niet nodig is om te wennen aan allerlei nieuwe systemen.
Uiteraard werken we het voorstel voor u uit, geven we aan welke hardware en software er eventueel benodigd is en hoe u daar vervolgens mee kunt werken. We kunnen ook de installatie en configuratie verzorgen, waardoor het niet nodig is om daar zelf mee aan de slag te gaan. Op die manier bouwen we aan een nieuwe virtuele werkplek, waar u zowel op kantoor als onderweg en op locatie goed gebruik van kunt maken.
De werkplekbeheer software gebruiken wij, zonder dat u daar zelf veel mee te maken heeft. Wij zorgen er met die software voor dat alles goed werkt, en lossen het op zodra er toch een keer problemen zouden ontstaan. Bovendien kunnen we helder uitleggen hoe u er gebruik van kunt maken, waardoor de werkplek niet langer alleen op kantoor beschikbaar is.
Specialisten in werkplekbeheer: Nijmegen en omgeving
We zijn uw specialisten in werkplekbeheer in Nijmegen en omgeving. We brengen uw huidige ICT-omgeving graag in kaart, bijvoorbeeld met de mogelijkheden die u daarmee heeft. Vervolgens kunnen we u op basis van de klanten waarvoor we werken aangeven hoe u gebruik kunt maken van de cloud en hoe dat de productiviteit en efficiëntie kan verbeteren.
ICT biedt veel mogelijkheden, al begrijpen we dat het u soms niet helemaal duidelijk is hoe u daar gebruik van kunt maken. Wij denken graag met u mee, om vast te stellen wat er voor uw organisatie belangrijk is en hoe u daarmee aan de slag kunt. U hoeft zelf niet allerlei ingewikkelde systemen te installeren en configureren, omdat wij dat voor u doen. U maakt gebruik van een klantvriendelijke oplossing, waar iedereen zonder problemen mee kan werken.
Dankzij onze werkplekbeheer software kunnen we de situatie op afstand goed in de gaten houden. We zorgen er met onze monitoring voor dat we eventuele problemen herkennen, voordat u er mee te maken krijgt. Dat betekent dat we u in de meeste gevallen kunnen aangeven dat we het hebben opgelost, voordat u er iets van heeft gemerkt. En is er in plaats daarvan toch een keer wat aan de hand? Dan staan we natuurlijk voor u klaar. We kunnen op afstand vaak al zien wat er aan de hand is, om meteen gericht aan de slag te gaan en het probleem te verhelpen.
Wilt u de beste werkplekbeheer software in Nijmegen en omgeving gebruiken of heeft u vragen over onze ICT diensten? Bel ons op telefoonnummer 024 – 844 01 00, stuur ons een e-mail naar info@spete.nl of gebruik ons online contactformulier. We horen graag van u.