SYSTEEMBEHEER / ICT-BEHEER

Spete.nl biedt MKB organisaties in de regio Nijmegen en ver daarbuiten ICT-ondersteuning op locatie en op afstand. Dit doen wij voor organisaties vanaf 1 tot 100 werkplekken. Onze systeembeheerders en netwerkspecialisten verzorgen uw complete automatisering. Onze servicedesk zit voor u klaar om uw ICT-vragen aan te nemen. Ook bij het beheer van Cloud-diensten als Office 365, Cloud-telefonie, online werkplek of een complete ICT-omgeving in de Cloud, kunnen wij u ondersteunen. Heeft u geen eigen ICT’er of systeembeheerder om er voor te zorgen dat het ICT-netwerk goed werkt of bent u op zoek naar een nieuwe partij die u totaal kan ontzorgen op het gebied van ICT? Dan kunt u bij Spete.nl ICT Diensten terecht voor uw complete automatisering. Dit doen wij in de regio Nijmegen maar ook ver daarbuiten.

On-site ICT beheer – Systeembeheer op locatie

Hieronder staan een aantal voorbeelden waarbij onze systeembeheerders u op locatie mee van dienst kunnen zijn:

  • Probleemanalyse en oplossing van Microsoft en Apple vraagstukken.
  • (Her)installatie of opschonen van Microsoft en Apple besturingssystemen.
  • Malware- en virusverwijdering en preventie.
  • Bedrijfssoftware-installatie en trajectbegeleiding.
  • Hardware-inbouw en upgrades.
  • Netwerkaanleg en beheer van zowel bedrade- als draadloze netwerk infrastructuren.
  • VoIP-telefonie implementatie en -beheer op basis van een Cloud-telefooncentrale.
  • Office 365 implementatie en beheer.
  • Cloudstorage (Cloud-bestandsopslag) implementatie en beheer.
  • Internetadvies, implementatie en het oplossen van internetproblemen.
  • Advies op het gebied van ADSL, VDSL, kabel en glasvezel.
  • Advies op het gebied van nieuw aan te schaffen apparatuur of software.
  • Fysiek reinigen van uw ICT-apparatuur.
  • Back-up inrichting, controle en advies.
  • Ondersteuning en advies over het gebruik van uw computer.
  • Ondersteuning in alle andere uiteenlopende ICT-vraagstukken.

Remote ICT-beheer – Systeembeheer op afstand

Remote ICT-beheer is een uitkomst op het moment dat er bepaalde behoeftes ontstaan binnen uw ICT-omgeving die u zo snel mogelijk vervuld wilt zien. Remote ICT-beheer zorgt ervoor dat deze handelingen snel op afstand kunnen worden uitgevoerd.

Een aantal voorbeelden:

  • Wachtwoorden resetten.
  • Account aanmaken voor een nieuwe gebruiker.
  • Mailbox aanmaken.
  • Updates aanbrengen op servers en werkplekken
  • Back-up instellingen wijzigen.
  • Meekijken / meedenken met een vraagstuk om samen een oplossing te bedenken.

Proactief ICT-beheer

Middels een geavanceerd monitoringsysteem bieden we ook de mogelijkheid om problemen te signaleren voordat ze ontstaan.
Het voordeel van het uitvoeren van proactief ICT-beheer is de waarborging van de continuïteit van uw ICT-omgeving, omdat potentiële problemen herkend worden voordat het echte problemen worden.

Calamiteitenondersteuning ICT

Er kan zich een moment voordoen binnen een bedrijf, dat er problemen ontstaan in de ICT-omgeving en dan wilt u natuurlijk dat dit de continuïteit van uw bedrijfsvoering zo min mogelijk verstoort. Bij calamiteiten rondom ICT, is het zaak om snel te reageren en te handelen. Daarom biedt Spete.nl calamiteitenondersteuning op verschillende niveaus, passend bij uw organisatie.

Onderhoud

Om de continuïteit van uw ICT zo volledig mogelijk te waarborgen, bieden wij de hierboven genoemde onderdelen als bundel aan middels een onderhoudsovereenkomst.
Bent u op zoek naar een partij voor uw systeembeheer in Nijmegen of omstreken, neem dan contact op met Spete.nl ICT Diensten voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden.